Muat Turun Aplikasi Duit Ajaib Yang Akan Membantu Anda Menghantar RM60,000 Sebulan Ke Akaun Bank Tanpa Henti-Henti Hanya Dengan Handphone Anda Sahaja!

Sila lihat demo video di bawah untuk melihat kehebatan aplikasi telefon bimbit yang ajaib dan penuh RAHSIA ini. Dengan aplikasi ini, saya mampu menjana purata RM60,000 sebulan. Anda juga boleh memiliki aplikasi ajaib ini dan menjana pendapatan yang sama.

* TINGGIKAN VOLUME & TUMPU KEPADA VIDEO ATAS *

Senang difahami, terlalu mudah... Hanya muat turun ke dalam handphone dan klik sahaja!

Selepas anda memperolehi aplikasi Android ajaib saya, muat turun dan install ke dalam hand phone Android anda, anda akan mula menjana pendapatan tak henti-henti setiap hari sebanyak RM2,000 atau lebih DI JAMIN 100%. Saya berani memberikan jaminan ini kepada anda kerana ia begitu ajaib sekali.

screen capture duit beribu-ribu akaun bank aplikasi duit

Dengan menggunakan aplikasi ini, duit masuk bertubi-tubi ke dalam akaun bank saya. Bermacam-macam nilai masuk ke dalam akaun bank saya setelah saya lakukan hanya SATU klik dengan aplikasi ajaib saya ini. Akaun bank anda juga boleh nampak sebegini dalam beberapa minit selepas anda memperolehi aplikasi ajaib saya dan lakukan hanya SATU klik sahaja.

Hanya muat turun, install dan run. Itu sahaja! Semua dari handphone anda.

PERHATIAN: Hanya boleh berfungsi dengan Android sahaja.

Mungkin anda sudah banyak masuk pelbagai program skim cepat kaya, masuk macam-macam MLM, membeli e-book yang susah diikuti dan tak menjadi dan lain-lain. Mungkin juga anda pernah membeli software yang susah untuk di install. Ini lain sama sekali. Ini adalah sebuah aplikasi ajaib yang anda hanya perlu install ke dalam handphone dan klik, jalan dan duit masuk ke akaun bank anda.

Lihat bukti video di atas dan lihat betapa mudahnya untuk buat duit selepas ini.

Ambil masa beberapa minit dari masa berharga anda ini untuk mendengar video di atas dan membaca perutusan khas saya di bawah.

Anda Boleh Ubah Hidup Anda Sekarang Dalam Masa Beberapa Minit Lagi Selepas Memperolehi Aplikasi Handphone Ajaib Saya!

Jadi, saya ingin bertanya anda sekarang, adakah anda seperti saya dulu? Duit sentiasa tidak cukup setiap bulan, sudah bosan dan tiada semangat langsung untuk bekerja lagi, sudah nyampah tengok muka bos anda?

Hakikatnya, jika anda terus menerus kerja dan tidak lakukan sesuatu, anda akan makin lama makin terjeremus ke dalam belenggu hutang yang akan naik setiap bulan.

Ini bukan salah anda. Ini adalah realiti kehidupan.

Jika anda terus hidup anda sama seperti yang anda lalui sekarang, saya nasihatkan anda ubah segera.

Gaji anda mungkin naik sedikit tetapi kos sara hidup semakin lama semakin naik. Jika anda tidak lakukan apa-apa, mungkin satu hari nanti anda mungkin terpaksa tidur di bawah jambatan. Ini adalah hakikat kehidupan kita hari ini.

Ini bukan untuk menakut-nakutkan anda. Ini adalah hakikat yang jelas!

TETAPI

Saya ada penyelesaian untuk anda dengan hanya satu APLIKASI AJAIB sahaja...

Sama seperti saya, anda juga boleh menyelesaikan masalah kewangan anda serta-merta dengan menggunakan APLIKASI ajaib dengan handphone yang saya SENDIRI telah cipta ini.

Saya sendiri telah cipta APLIKASI ini. Ini bukan semata-mata e-book yang memberi apa-apa teknik. Ini adalah dengan menggunakan APLIKASI ajaib yang saya sendiri cipta.

Tetapi sebelum itu, baca seterusnya. Jangan terlepas satu perkataan pun dari apa yang saya cuba sampaikan di bawah.

Anda Akan Menjadi Seorang Jutawan Dalam Masa 30 Minit Lagi! Bukan Penipuan atau Hype!

Dari Meja:

Ameer Hisham
Kuala Lumpur
11hb Julai 2016


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Kepada Anda -

Hanya kurang dari beberapa bulan lepas sahaja, saya telah berjaya mencipta sebuah APLIKASI AJAIB RAHSIA yang canggih sekali. Sebaik saya mencipta aplikasi ini dan install ke dalam handphone saya, duit masuk tidak henti-henti ke dalam akaun MAYBANK saya...

Aplikasi ini cukup mudah sekali dan tidak perlu lakukan apa-apa. Pasang sahaja, dan entah macam mana duit akan masuk ke akaun MAYBANK anda dari merata-rata. ANDA TIDAK AKAN TAHU PUN SIAPA YANG BANK-IN KE DALAM AKAUN MAYBANK ANDA! Ya, hanya pasang dan klik sahaja. Itu sahaja yang perlu dilakukan. Sumpah!

Akibatnya, hanya dalam masa beberapa bulan sahaja selepas itu, saya telah berjaya menjadi JUTAWAN sekelip mata. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana saya boleh tiba-tiba menjadi seorang jutawan begitu sahaja. Saya hanya dapat memberikan satu senyuman rahsia. Semua dengan aplikasi ajaib saya ini.

Hari ini, aplikasi ini berjalan setiap hari dengan handphone dari poket saya dan memberi saya pendapatan RM2,500 sehari tanpa saya perlu lakukan apa-apa pun.

screen capture duit beribu-ribu akaun bank aplikasi duit

Lihat duit masuk hampir setiap beberapa minit sahaja ke dalam akaun MAYBANK saya dengan menggunakan aplikasi handphone ini.

Saya hanya buka aplikasi ini dengan handphone saya setiap pagi dan hanya klik untuk ia berjalan sendiri sahaja. Ya, hanya SATU KLIK sahaja. Kemudian, saya bawa handphone ini ke merata-rata sepanjang masa dan keluar jalan-jalan.

Kerja sepenuh masa saya hari ini adalah - keluar jalan-jalan, tengok wayang dan lepak sahaja tanpa lakukan apa-apa.

Anda mahu menjadi, seperti saya? Dapatkan aplikasi ajaib ini dan hidup anda akan berubah 360 peratus dari hari ini.

Saya juga sudah tidak perlu bekerja lagi hari ini kerana duit sentiasa masuk ke akaun Maybank saya dengan aplikasi dan handphone saya sahaja. Buat apa nak kerja lagi?

Handphone saya adalah kunci kepada segala-galanya.

Saya Dulu Balaci Orang

Tetapi sebelum itu, baik saya perkenalkan diri saya dan bercerita tentang kisah hidup saya ini.

Nama saya ialah Ameer Hisham. Saya sebelum ini telah melanjutkan pelajaran ke Amerika Syarikat dengan biasiswa Mara dan mengambil ijazah Computer Science and Programming.

Bagaimanapun, hanya indah khabar dari rupa. Ingatkan selepas keluar universiti dapat ijazah akan hidup senang lenang, kahwin anak beranak dan hanya tunggu duit pencen satu hari nanti.

Gaji saya sentiasa tidak cukup dari bulan ke bulan. Walaupun bekerja sebagai seorang programmer di sebuah syarikat programming aplikasi handphone, namun gaji saya sebanyak RM2,500 itu memang tidak mencukupi.

Setelah lama bekerja pun, gaji saya naik sekadar ke RM4,000 sebulan sahaja (gaji bersih masuk poket hanya RM3,000 setelah tolak cukai dan KWSP) walaupun bekerja sampai ke malam. Selalu kena marah bos dan diberitahu yang perniagaan tidak untung oleh itu tidak boleh naik gaji. Padahal bos saya duit semakin banyak, bini sentiasa tambah dan girlfriend sana sini. Bos saya semakin kaya kerana hasil usaha saya. Saya pula tak ke mana.

Hidup saya sengsara dan seolah-olah hidup tiada hujung pangkal, tiada penyelesaian sahaja.

Setiap bulan, duit tak cukup jadi terpaksa berhutang kad kredit lagi. Akhirnya saya berhutang sampai ke lima kad kredit. Ada setengah kad kredit saya ambil dan terus balance transfer hutang beribu.

Satu hari saya duduk dan campur-campur semua hutang kad kredit, sudah RM100,000 saya hutang dengan semua kad kredit ini.

Makin lama makin terjerumus dalam belenggu hutang yang naik dari hari ke hari.

Hutang Bertimbun, Hidup Sengsara

Akhirnya, bermula hujung tahun lepas, syarikat saya mula lah lambat atau tidak bayar gaji. Alasan bos kerana syarikat tidak untung. Apabila saya lihat buku kira-kira nampak macam untung. Bengang betul saya!

Saya cuba memohon kerja tempat lain tetapi masih tiada apa-apa jawapan dari sesiapa ketika itu.

Sungguh mengejutkan dan menyedihkan sekali. Dahlah gaji yang diberi pun tidak cukup mana pun selama ini sampai hutang kad kredit dan lain-lain saya sudah menjangkau RM100,000! Sekarang syarikat pula tak bayar gaji saya sampai dah nak masuk 3 bulan dah.

Cari kerja zaman sekarang bukannya senang. Anda pun tahu. Segala ekspo kerjaya saya dah pergi. Sudah banyak duit habis fotokopi Resume dan diberi kepada sesiapa sahaja. Jobstreet dan Monster tu dah pakai hentam klik submit dah!

Nasib baik bini kerja tetapi gaji dia memang tak cukup sebenarnya. Hampir beberapa bulan mencari kerja tetapi takde hasil apa-apa pun.

Jadi dalam keadaan begini, saya pun terpaksa lah mencuba bermacam-macam. Cuba berniaga internet pun saya buat. Dari program-program affiliate, ke bermacam-macam MLM, main FOREX pun pernah. Masuk bermacam-macam skim cepat kaya yang menjanjikan macam-macam tetapi semua tidak menjadi.

Tetapi ini semua mengeruhkan keadaan lagi sehingga hutang makin teruk. Pihak bank pun sudah call saya tak henti-henti meminta duit kembali.

Saya sudah putus-asa ketika itu. Biarlah saya muflis, tidak mengapa. Saya sudah tak kisah tetapi ini tetap tidak akan menyelesaikan masalah bagaimana untuk dapat duit walaupun dalam keadaan muflis.

Melihat air muka isteri dan anak-anak membuatkan saya sedih sekali dan rasa seolah-olah tiada maruah atau tiada tanggungjawab kerana gagal mencari pekerjaan dan juga gagal dalam membuat duit di Internet.

Sedih sekali tetapi tidak tahu apa lagi yang boleh dibuat. Hanya sejadah menjadi peneman setia, hanya pada Nya saya mampu mengadu.

Tuhan Mendengar Rintihan Saya

Satu hari semasa memasuki ke dalam komputer cloud syarikat saya, saya ternampak satu folder rahsia yang ditulis $$$. Saya tidak faham ketika itu.

Setelah dibuka alangkah terkejut saya sekali.

Rupa-rupanya, bos saya telah mengambil kod programming saya dan telah mencipta satu aplikasi yang cukup ajaib sekali.

Sekarang baru saya faham bagaimana bos saya sentiasa sahaja berduit dan boleh berfoya-foya siang dan malam.

Memandangkan saya yang menulis kod tersebut, saya tahu kod tersebut terdapat pelabagai kelemahan, jadi saya tweak kod tersebut dan lakukan pelbagai perubahan supaya aplikasi ini menjadi lebih mantap lagi.

Setelah seminggu membetulkan aplikasi ajaib pencipta duit RAHSIA ini, saya pun terus klik dan biarkan ia berjalan sendiri dalam handphone saya.

Bertubi-tubi pendapatan masuk ke dalam akaun MAYBANK saya. Sungguh ajaib sekali.

Segala-Gala Nya Berubah Selepas Itu

Di bawah adalah screen capture akaun MAYBANK saya sebagai bukti kukuh yang saya senang-senang setiap hari menjana antara RM900 ke RM1,500 dengan menggunakan aplikasi HANDPHONE ajaib ini. Sebenarnya, ada hari dapat RM1,000 dan ada hari dapat RM2,500 tetapi purata pendapatan harian saya lebih kurang dalam RM2,000 sehari atau dalam RM60,000 sebulan.

screen capture duit beribu-ribu akaun bank aplikasi duit

Anda juga boleh dapat pendapatan seperti di atas dengan menggunakan APLIKASI ajaib saya dengan handphone anda.

Duit Terlalu Banyak Sekarang Sampai Tak Tau Nak Buat Apa!

Jadi sekarang, segala masalah kewangan saya sebelum itu, selesai 150%. Tidak perlu lagi risau mengenai apa-apa. Duit memang sentiasa masuk sahaja ke akaun bank saya. Duit terlalu banyak di dalam akaun bank sehingga terpaksa masukkan ke dalam akaun ASB saya dan isteri saya. Tetapi hari ini semua sudah penuh.

Gaya Hidup Yang Mewah Biasa Untuk Saya Sekarang...

Hari ini rutin biasa saya ialah pagi-pagi buka handphone dan klik pada aplikasi ajaib saya dan kemudian keluar ke Fitness First untuk sesi dengan personal trainer saya. Tengah hari saya akan ke Pavillion lepak-lepak di Starbucks kemudian makan tengah hari di salah satu restoran mewah seperti Red Lobster dan lain-lain.

Saya hanya perlu buka Maybank2u dari handset saya dan lihat setiap beberapa minit duit masuk ke dalam akaun Maybank dan terkumpul makin lama makin banyak! Semua dengan satu klik aplikasi dari handset saya sahaja.

Telefon bimbit saya adalah mesin duit yang menjana duit bertubi-tubi tidak henti-henti.

Dengan menggunakan aplikasi telefon bimbit ajaib saya sekarang, saya benar-benar telah bebas kewangan hari ini dan dapat mengecapi segala kemewahan yang dunia ini dapat berikan.

Kereta Mewah

kereta mewah honda accord 2.4 baru bayar cash guna aplikasi duit

Lihat kereta Honda Accord 2.4 BARU saya sendiri di atas yang saya telah beli TUNAI sahaja. Saya masih teringat bagamaina saya datang ke showroom membawa beg sarat dengan duit untuk ambil kereta terus pada hari yang sama.

Anda juga boleh lakukan sama seperti saya dan membawa kereta seperti atas dengan menggunakan aplikasi telefon bimbit ajaib saya.

Rumah Besar

rumah mewah beli guna aplikasi duit

Dengan pendapatan dari aplikasi handphone ajaib saya ini, saya akhirnya merasa juga membeli rumah sendiri seperti di atas. Semua hasil dari aplikasi ajaib ini.

Kereta dan rumah saya di atas boleh juga anda perolehi dengan aplikasi telefon bimbit "hanya satu klik" saya yang ajaib ini.

Anda akan perolehi semua di atas dalam masa 5 minit selepas klik butang tempahan di bawah. Saya sumpah!

Percutian Hebat

percutian hebat ke venice hasil dari aplikasi duit

Hari tu saya baru saya naik Emirates dan duduk business class dengan keluarga untuk bercuti ke Venice dan duduk di JW Marriot Venice. Hebat bukan? Anda juga boleh merasa ini dengan aplikasi telefon bimbit ajaib saya.

Mengapa Saya Cerita Ini Kepada Anda Semua?

Sebenarnya, saya sudah banyak duit dan boleh duduk sahaja tidak buat apa-apa sepanjang hari dan mungkin duduk depan TV sepanjang hari atau jalan-jalan ke destinasi-destinasi hebat dunia sepanjang tahun. Tetapi saya tahu saya memang akan jemu dengan cepat nanti.

Saya adalah seorang yang suka melakukan sesuatu. Tidak mahu sekadar melepak sahaja sepanjang hari.

Berbanding dengan orang lain, saya tidak risau orang lain menggunakan aplikasi handphone ajaib saya ini untuk juga menyelamatkan diri dan menyelesaikan masalah kewangan masing-masing.

Kerana rezeki masing-masing. Aplikasi ini boleh berjalan selama-lamanya. Ia bukan lubang yang boleh digunakan hanya sementara, ia boleh digunakan oleh anda untuk selama-lamanya. Saya mahu kongsi rahsia dan aplikasi ini dengan semua orang kalau boleh.

Jika saya dapat membantu orang lain yang telah alami apa yang saya alami sebelum ini, maka alhamdulillah saya juga akan dapat pahala.

Jadi saya sekarang mahu berkongsi aplikasi telefon bimbit ajaib ini dengan sesiapa di luar sana yang benar-benar mahu mengubah kehidupannya dan keluarga masing-masing.

Saya mahu orang yang benar-benar ikhlas dan mahu berusaha ke arah kesejahteraan sahaja. Tidak mahu orang yang hanya mahu main-main sahaja.

Inilah matlamat hidup saya hari ini - mahu membantu anda di luar sana.


Memperkenalkan: APPS AJAIB SAYA

Tidak Perlu Sebarang Kemahiran Komputer. Hanya Muat Turun, Pasang dan Klik untuk Run.

Anda hanya perlu muat turun APLIKASI saya ke dalam handphone Android anda. Kemudian, hanya klik dan ia akan install ke dalam handphone anda.

Kemudian, anda hanya perlu masukkan butir-butir seperti nama, nombor akaun bank anda dan lain-lain lagi. Selesai itu, hanya klik dan biarkan aplikasi ini berjalan sendiri. Dalam masa 1 ke 2 jam, periksa akaun bank anda dan lihat hasil yang akan masuk dalam ribuan dan ribuan dan ribuan.

Saya juga akan berikan sebuah buku panduan lengkap bagaimana untuk menggunakan aplikasi ini dengan lebih baik lagi. Anda tidak perlu membaca apa-apa sebenarnya kerana hanya perlu satu klik untuk aplikasi ini berjalan sendiri. Tetapi e-book ini saya tulis sekadar untuk maklumat lanjut sahaja.



Berikut Adalah Ciri-Ciri Aplikasi Ini


Proses Adalah Mudah Sekali:

Anda Juga Boleh Ubah Hidup Anda Dalam Masa Beberapa Saat Sahaja Lagi...

Mahukah anda terus dengan kehidupan anda sekarang atau mengambil langkah positif untuk mengubah hidup anda dengan mendapatkan aplikasi ajaib saya ini.

Ya, anda juga boleh bebas kewangan dalam masa 1 minit lagi dan serta-merta berhenti kerja yang anda benci selama ini dan ucapkan selamat tinggal ke bos anda seawal esok selepas anda dapatkan aplikasi ini.

Bukan mustahil, bukan penipuan... ini jaminan saya kepada anda!

Aplikasi Ini Sesuai Untuk....

Jika anda salah seorang di bawah, bermakna anda perlu dapatkan aplikasi ini

ATAU Sesiapa Sahaja....

Aplikasi handphone ajaib ini akan membantu anda merealisasikan impian dan mimpi-mimpi anda selama ini.

Dengar Dari Mereka Yang Telah Mencuba

Jangan sekadar dengar dari saya sahaja. Dengar sendiri bukti-bukti kukuh dari pelanggan-pelanggan yang telah memasang aplikasi ajaib ini ke dalam handphone mereka. 100% semua yang telah mencuba sudah berjaya menjana pendapatan yang tidak henti-henti sampai ke hari ini.

Razman Abdullah

Saya hanya ingin memberikan satu atau dua komen mengenai produk Aplikasi Duit ini.

Ia memang berkesan sekali dan mudah dengan hanya satu tap dan klik di handphone saya sahaja. Sebaik saya install dan klik, tiba-tiba duit mula masuk ke akaun bank saya.

Memang mengejutkan dan 100% betul seperti yang diceritakan. Jika anda ingin mengubah hidup anda, saya cadangkan supaya anda dapatkan aplikasi hebat ini.

Nizar Mohamad

Anda dalam keadaan terdesak? Nasihat saya dapatkan Aplikasi Duit ini. Mudah sekali, dengan hanya satu klik boleh buat duit.

Memang pada mula macam tidak percaya tetapi sebaik saya pasang aplikasi ini di handphone saya baru nampak keajaiban duit yang masuk tak henti-henti.

Bulan ini saya dah buat RM20 ribu dan masih lagi duit dok masuk tak henti-henti.

Memang power dan berbaloi sekali.

Maizatul Akma

Assalamualaikum, ini review saya.

Saya dulu pun mengalami masalah kewangan yang terlalu teruk. Tetapi satu hari terjumpa laman web ini dan hari ini hidup saya sudah berbeza sekali.

Begitu mudah sekali buat duit rupanya. Hanya dari handphone sahaja.

Aplikasi ini best dan canggih sekali. Saya memang recommend anda muat turun aplikasi dan pasang di handphone anda sekarang juga!

Syed Ikhwan

Saya sebelum ini telah berbelanja ribuan ringgit membeli ebook, hadiri seminar dan join macam-macam program MLM dan pelaburan.

Tak sangka saya hanya dengan bayar RM290 untuk aplikasi ini, pulangan saya melebihi 10 kali ganda. Aplikasi ini memang hebat, bagus dan amat mudah digunakan. Saya rasa sesiapa saja pun boleh buat duit dengan aplikasi ini, baik pelajar sekolah mahupun warga emas.

Cassie Ng

I downloaded the AD app last week. I was skeptical at first whether this app can make money, but after 2 days, money started flowing into my bank account.

This app is the real deal! Amazing app that can really make money for you non-stop!

Very happy customer.

Anda ada kuasa untuk lakukan sama seperti yang anda lihat di halaman ini.. Dan akhirnya... AKHIRNYA... mimpi-mimpi untuk mengecapi kebebasan kewangan yang anda idamkan selama ini akan tercapai!

kereta mewah, rumah besar, percutian hebat dengan aplikasi duit

Nikmati kehidupan mewah dengan penuh nikmat.

Kenapa Saya Bocorkan Rahsia Ini?

Pada mulanya saya memang tidak berhajat untuk memberitahu sesiapa. Dari langsung tidak ada wang di dalam poket saya setiap hari, terus boleh membeli sebuah rumah besar dan sebuah kereta mewah di depan rumah saya, sudah semestinya kaum keluarga dan kawan-kawan saya akan bertanya. Saya hanya dapat tersenyum melihat segala pertanyaan kaum kerabat cuba mendapatkan RAHSIA saya ini.

Kemudian pada satu hari, adik ipar saya datang melawat dan memberitahu yang dia dah teruk sangat dan perlukan duit. Terus, saya terfikir, saya ada dua pilihan, satu adalah dengan memberi dia sahaja wang untuk menyelesaikan segala hutangnya. Atau dua, saya boleh berikan aplikasi ajaib rahsia yang saya telah cipta ini.

Memang betul, beberapa minggu selepas itu, dia sudah dapat melangsaikan semua hutang dia.

Saya seolah-olah mendapat kepuasan yang hebat kerana berjaya membantu adik ipar saya ini. Dari situ, saya pun terfikirlah juga untuk membantu ramai lagi sebagaimana saya membantu rakan saya tadi.

Tetapi untuk berjumpa ramai orang dan menceritakan dan memberikan aplikasi ajaib ini agak melecehkan bagi diri saya. Saya nak rehat dan relax sahaja setiap hari.

Dari situ, saya mendapat idea untuk memberi peluang kepada orang lain untuk muat turun aplikasi yang saya cipta ini ke dalam handphone mereka supaya sesiapa sahaja dapat melakukannya dan insya-Allah dapat menjadi kaya seperti saya.

Lesen Aplikasi Terhad

Penjualan aplikasi saya ini memang sangat laris sekarang ini macam goreng pisang panas. Oleh kerana itu, saya terpaksa hadkan penjualan lesen aplikasi saya kepada hanya 200 orang sahaja. Mengapa saya lakukan ini?

Kerana saya mahu pastikan setiap orang yang membeli aplikasi handphone saya ini menerima bantuan terbaik dari saya. Saya mahu menumpukan sepenuhnya kepada beberapa orang pelanggan saya sahaja.

Saya juga perlu lakukan kemaskini sentiasa supaya aplikasi ini berjalan sampai bila-bila.

Tidak mahu satu dunia pula membeli aplikasi ini sampai saya tak terlayan gamaknya.

Jadi setakat ini, sudah 140 190 lesen aplikasi sudah terjual. Tinggal hanya 60 10 keping lesen aplikasi sahaja yang masih lagi boleh dibeli. Jika anda mahu, anda perlu cepat sekarang tanpa berfikir panjang lagi dan melakukan tempahan di bawah. CEPAT! Nanti menyesal tak sudah nanti.

Sebaik kuota jualan saya tercapai, saya akan menutup terus halaman web ini dan peluang untuk memilikinya sudah tiada lagi. Ini rancangan saya! Saya akan laksanakannya... PERCAYALAH!

Harga Aplikasi Saya Tak Ternilai...

Agak sukar sekali untuk meletakkan harga untuk aplikasi ajaib sebegini. Sebaik anda perolehi aplikasi ini dan memasangnya di handphone anda, beribu-ribu ringgit akan mula masuk ke akaun bank anda.

Jadi, tidak kira berapa harga aplikasi ini, anda sudah boleh balik modal sekelip mata sahaja. Anggap sahaja seolah-olah anda tidak berbelanja untuk membeli aplikasi ini pun kerana sebaik anda keluar modal untuk membelinya, dalam beberapa minit selepas itu anda akan dapat pulangan duit itu kembali kemudian duit tak berhenti-henti pula masuk.

Mula-mula secara logik saya ada terfikir untuk mengenakan caj yang sama seperti sebuah aplikasi yang syarikat saya jual di pasaran antarabangsa iaitu dalam USD1,000 atau dalam RM4,500.

Tetapi jika saya letak harga sebegitu, mungkin ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya.

Jadi, saya terfikir untuk meletakkan pada harga USD200 iaitu dalam RM850 untuk memberi peluang kepada ramai mengubah kehidupan masing-masing

Tetapi harga USD200 cukup tidak sesuai untuk rakyat Malaysia dan kemungkinan nanti ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya.

Juga setelah menerima banyak teriakan dari orang ramai yang tidak mampu untuk membayar pada kadar tersebut dan untuk membolehkan lebih ramai mampu memiliki rahsia ini...

Bersiap sedia untuk terbeliak mata...

Memikirkan ini, saya kurangkan dari USD200 (RM850) ke RM390 RM290 sahaja. Harga RM390 RM290 ini saya rasa cukup menguntungkan kerana anda akan balik modal serta-merta dan mendapat keuntungan berlipat-ganda terus selepas memasang aplikasi ajaib saya ini.

Dan jika anda masih belum pasti tentang ini, saya akan hapuskan terus sebarang keraguan anda dengan...


Jaminan 100% Untuk Aplikasi Ajaib Saya

Cuba install aplikasi ajaib saya ini ke dalam telefon pintar anda tanpa risau. Klik dan gunakan aplikasi ajaib saya ini selama 8 minggu penuh.

Selama 56 hari, iaitu dalam masa 2 bulan... Jika pada bila-bila masa, anda mahukan wang anda kembali, hantarkan email kepada saya dan saya akan proses pengembalian wang secara penuh tanpa sebarang soal, tiada apa-apa perasaan marah dan kita terus menjadi kawan.


Bersiap-sedia Untuk Kebanjiran Wang Mendadak Secara Mudah Dan Tanpa Had Terus Ke Akaun Bank Anda!

Sebenarnya terus-terang saya katakan anda akan dapat merasai terlampau banyak duit... sama seperti yang anda mimpikan selama ini dan mungkin terlebih banyak lagi dari yang anda perlukan!

Dalam masa beberapa minit lagi, anda akan diboloskan dengan rahsia penjanaan wang dengan handphone anda yang penuh misteri dan terhebat untuk menjana wang yang cukup melampau secara automatik dengan SATU klik di handphone anda sahaja!

Rumah besar dan kereta mewah ini bakal menjadi milik anda dengan aplikasi ajaib ini!

kereta mewah dan rumah besar ini bakal menjadi milik anda

"Dan ingat, Anda Tidak Akan Ada Sebarang Risiko Langsung Dengan Jaminan Pulangan Wang Semula Dalam Masa 56 Hari, 100% Tanpa Sebarang Syarat"

Anda mempunyai masa penuh selama 56 hari untuk mencuba aplikasi saya ini. Jika pada bila-bila masa, anda rasa aplikasi saya ini kurang sesuai dengan diri anda, hanya hantarkan saya satu email dan saya akan proses pengembalian wang penuh tanpa soal dan kita masih berkawan.

Jadi fikirkan... Saya yang sebenarnya mengambil risiko di sini.

Jangan Ambil Risiko Dan Lepaskan Peluang Ini Begitu Saja...

Jangan lepaskan peluang ini begitu sahaja kerana risau anda kehabisan beberapa ringgit sahaja yang mungkin anda akan habiskan pun untuk benda-benda lain yang tidak bermanfaat seperti jalan-jalan, hisap rokok ataupun tengok wayang. Sanggupkah anda menggadaikan kemungkinan untuk menyelamatkan masalah kewangan anda sekarang hanya kerana anda kurang pasti sedikit dan hanya kerana takut hilang duit sikit sahaja.

Usah fikir panjang, terjun sekarang dan ubah hidup anda. Jangan takut, jangan gentar... ambil peluang ini sekarang.

Saya tidak rugi atau kisahpun anda beli atau tidak. Saya tidak rugi apa-apa kerana saya sudah kaya dan duit masih bertubi-tubi masuk ke akaun bank saya.

Saya lakukan ini semata-mata untuk bantu anda sahaja. Jadi... apa lagi?

Bantuan 150% 24 Jam Siang & Malam Di JAMIN!

Saya tidak akan lepas tangan begitu sahaja selepas anda mendapatkan aplikasi saya. Bantuan akan diberi 24 jam sehari sepantas kilat jika anda mengalami apa-apa masalah dalam menggunakan aplikasi ajaib ini. Sebenarnya, anda tidak perlu pun sebarang bantuan atau panduan untuk menggunakannya. Kerana aplikasi ini mudah di pasang kemudian hanya perlu satu klik selepas itu.

Tetapi saya berikan juga bantuan ini untuk betul-betul memastikan anda berjaya buat duit. Bantuan ini saya sendiri yang akan berikan kepada anda dan ia bukan hanya sekadar untuk anda berjaya menggunakan aplikasi telefon bimbit saya tetapi bantuan ini adalah supaya memastikan anda benar-benar dapat duit yang beribu-ribu setiap saat dengannya.

Dan lagi best, bantuan ini adalah buat selama-lamanya!

Order sekarang!

Jika anda masih lagi 50/50 atau kurang pasti lagi, saya akan terus menjadikan ia sebuah tawaran yang boleh bagi anda pengsan sekarang! Saya akan masukkan sekali bermacam-macam bonus yang tidak ternilai harganya. Anda boleh menyimpan kebanyakan bonus ini walaupun anda telah meminta supaya wang anda dikembalikan. Tawaran-tawaran bonus saya ini bernilai lebih dari RM50,800 untuk diakses. Tawaran bonus ini diberikan buat sementara ini sahaja. Saya berhak untuk menarik tawaran ini bila-bila masa sahaja.

Bonus Esklusif Satu-Satunya Di Malaysia Sahaja

Bonus No. 1

Tawaran koleksi audio video yang saya cipta sendiri untuk membantu anda menggunakan aplikasi saya ini. Berlainan sekali dengan produk-produk yang anda pernah beli sebelum ini! Anda akan dapat lihat sendiri bagaimana saya lakukannya. Saya telah mencipta panduan audio video yang lengkap sekali supaya anda boleh lihat dengan biji mata anda sendiri bagaimana mudahnya menggunakan aplikasi ajaib saya ini.

Bonus No. 2

Saya ada koleksi besar (dalam ratusan) himpunan E-Book yang telah saya kumpulkan selama ini. Saya telah membelanjakan wang yang cukup besar untuk mendapatkan koleksi ebook ini. Ia menghidangkan pelbagai cara untuk menjana wang. Koleksi yang berharga untuk saya dan bernilai lebih RM 15,000. Ebook ini adalah sebagai tambahan. Banyak E-Book anda boleh jual, simpan dan lakukan apa-apa dengannya.

Bonus No. 3

Anda akan menerima koleksi template Excel spreadsheet yang akan membantu anda mencapai kebebasan kewangan sekelip mata. Template ini bukan sahaja membantu anda untuk mencapai kebebasan kewangan setelah menggunakan aplikasi saya tetapi akan membantu anda untuk memastikan segala harta anda ini terjamin selamat buat selama-lamanya. Koleksi peribadi saya sendiri untuk memastikan saya terus-menerus menjadi makin kaya.

Bonus No. 4

Sebagai pembeli, anda akan menerima keahlian portal istimewa saya. Di dalamnya, saya menyediakan pelbagai tools atau peralatan yang anda dapat gunakan bagi tujuan penjanaan wang ajaib anda. Juga, ebook saya serta ebook-ebook bonus boleh di muat turun bila-bila masa sahaja dengan log masuk ke dalam portal saya ini. Portal ini terbuka 24 jam sehari 7 hari seminggu. Jadi tiada halangan untuk anda beroperasi tengah malam pun.

Bonus No. 5

Sebagai pembeli, anda juga akan menerima akses ke Blog premium yang dikhaskan kepada pembeli VIP sahaja. Saya akan sentiasa kemaskini blog ini dari masa ke semasa. Pelanggan juga boleh memberikan komen dan meminta nasihat daripada saya melalui BLOG premium members-only ini.

Bonus No. 6

Sebagai pembeli, anda akan menerima sebarang kemaskini/update terkini aplikasi secara automatik dan secara online sahaja dan juga kemaskini terbaru E-Book panduan saya. Ebook versi terkini boleh dimuat-turun bila-bila masa melalui keahlian portal anda. Anda akan menerima sebarang kemaskini sampai bila-bila.

Bonus No. 7

Sebagai pembeli, anda akan menerima akses ke Knowledge Base hebat saya dan juga menerima nasihat teknikal level satu selama 60 hari. Pembeli-pembeli boleh memasukkan sebarang pertanyaan ke dalam support ticket canggih saya. Saya berjanji untuk cuba membantu anda sehingga anda berjaya. Saya akan cuba menjawabnya dalam masa 1 hari. Selepas 60 hari ini, anda masih boleh melakukan sebarang pertanyaan kepada saya sampai bila-bila.


Nilai Bonus-Bonus Di Atas Sudah Menjangkau Lebih RM 60,000 menurut pendapat seorang pakar. Saya semacam tidak percaya boleh memberikan ini semua kepada anda!

Semua Ini PERCUMA Untuk Masa Yang Terhad!

Lagi sekali saya ingin ulangi...

Sepatutnya harga saya 390.00
Memperkenalkan Harga Istimewa hanya RM290,
(tawaran ini berakhir pada 30 April 2017)




Soalan-Soalan Lazim

1. Adakah aplikasi ini sah di sisi undang-undang?

Memang 100% sah di sisi undang-undang Malaysia dan tidak melanggar hukum syarak. Saya sudah tanya ustaz mengenai ini. Anda tidak perlu risau.

2. Bila saya boleh balik modal dan mula buat untung dengan aplikasi ajaib serta rahsia ini?

Sebaik anda bank-in dan bayar, anda boleh muat turun dan install aplikasi ini di handphone anda. Anda patut boleh balik modal dalam masa beberapa minit sahaja. Kemudian dalam masa sejam atau dua, anda akan lihat akaun bank anda sarat dengan duit tak henti-henti.

3. Adakah saya perlu promosi apa-apa atau melabur lebih banyak modal lagi seperti MLM atau FOREX dan lain-lain?

Bukan. Ini lain dari apa yang anda pernah masuk sebelum ini. Hanya muat turun dan install aplikasi. Kemudian isi maklumat seperti akaun bank dan lain-lain. Itu sahaja yang anda perlukan supaya duit boleh masuk ke akaun bank anda.

4. Adakah cara ini sukar atau susah untuk dijalankan?

Sekali lagi, tidak perlu buat apa-apa. Hanya muat turun dan klik untuk berjalan di handphone anda. Panduan bergambar akan diberikan sekali. Panduan bervideo untuk memudahkan anda menggunakan aplikasi ini juga akan diberi. Panduan hanya bonus kerana tidak perlu ikut apa-apa arahan pun kerana ia terlalu mudah sangat.

5. Apa yang saya perlu ada? Kena ada komputer tak?

Tidak perlu apa-apa. Hanya sebuah handphone Android dan mungkin talian data atau Wifi sudah cukup. Tidak perlu baca apa-apa panduan, hanya pasang dan lihat duit masuk.




Tunggu Apa Lagi? Pesan Untuk Akses Serta-Merta

Ya Encik Ameer Hisham! - Saya Mahu Dapatkan Aplikasi Ajaib Anda!

  • Saya sudah bersedia untuk menjadi seorang jutawan OKB sekelip mata
  • Saya hendak mula menjana wang dalam masa 5 minit dari sekarang
  • Saya tidak sabar untuk buat duit dengan 1 klik
  • Saya mahukan segala BONUS di atas
  • Saya faham saya boleh meminta kembali 100% wang saya jika tidak berpuas-hati dan saya boleh simpan segala bonus
  • Saya faham yang harga ini akan kembali semula ke harga asal selepas tawaran istimewa ini berakhir
  • Saya 100% faham, maklumat ini pertama kali di lihat di Malaysia dan saya tidak perlu berfikir panjang lagi...
  • Sila Beri Akses Serta-Merta Kepada Saya Dengan Harga Istimewa Gila Anda Sebanyak RM 390.00 RM 290. Saya hendak dapatkannya sebelum harganya naik semula!

Hanya RM 390
RM 290.00
(Terhad Ke Tarikh Yang Dinyatakan Di Atas)

Mula Perjalanan Anda Sekarang...

"Sudah Terasa Bahangnya?"

Dalam masa 30 saat lagi, anda akan melakukan pembelian on-line yang terbaik pernah anda lakukan.

Jangan berfikir panjang, ubah hidup anda sekarang. Aplikasi ini bakal mengubah hidup anda selepas ini.

Mendoakan Kejayaan Anda Selepas Ini,
Ameer Hisham

P.S. - Tidak lama lagi, saya akan menutup halaman web saya ini secara tiba-tiba sahaja dan tidak lagi menerima sebarang pesanan kerana telah pergi melancong ke luar negara dan mungkin akan menaikkan ke harga asal semula sekembali saya ke tanah air. Untuk menjamin anda dapat membeli aplikasi saya pada harga tawaran RM290, anda perlu membelinya HARI INI juga!

P.P.S. - Saya hendak ingatkan anda ini bukan e-book tentang apa-apa teknik. Ia adalah aplikasi yang akan anda muat turun dan install ke handphone anda. Masa untuk anda mula menjana duit adalah hanya 5 minit sahaja selepas anda melakukan pembayaran.

P.P.P.S. - Hak anda adalah terjamin kerana saya menggunakan syarikat yang berdaftar dengan SSM, bukan sebarang operasi "fly by night" malam hari dan bukan menggunakan PO Box. Tidak kira di mana jua anda berada, aplikasi saya boleh di muat turun terus ke handphone anda. Tidak perlu ada komputer.