Sila lihat demo video di bawah untuk melihat kehebatan aplikasi telefon bimbit yang ajaib dan penuh RAHSIA ini. Anda juga boleh memiliki aplikasi ajaib ini dan menjana pendapatan yang sama.

* TINGGIKAN VOLUME & TUMPU KEPADA VIDEO ATAS *

Senang difahami, terlalu mudah... Hanya muat turun ke dalam handphone dan klik sahaja!

PERHATIAN: Hanya boleh berfungsi dengan Android sahaja.

Mungkin anda sudah banyak masuk pelbagai program skim cepat kaya, masuk macam-macam MLM, membeli e-book yang susah diikuti dan tak menjadi dan lain-lain. Mungkin juga anda pernah membeli software yang susah untuk di install. Ini lain sama sekali. Ini adalah sebuah aplikasi ajaib yang anda hanya perlu install ke dalam handphone dan klik, jalan dan duit masuk ke akaun bank anda.

Lihat bukti video di atas dan lihat betapa mudahnya untuk buat duit selepas ini.

Ambil masa beberapa minit dari masa berharga anda ini untuk mendengar video di atas dan membaca perutusan khas saya di bawah.

Anda Boleh Ubah Hidup Anda Sekarang Dalam Masa Beberapa Minit Lagi Selepas Memperolehi Aplikasi Handphone Ajaib Saya!

Jadi, saya ingin bertanya anda sekarang, adakah anda seperti saya dulu? Duit sentiasa tidak cukup setiap bulan, sudah bosan dan tiada semangat langsung untuk bekerja lagi, sudah nyampah tengok muka bos anda?

Hakikatnya, jika anda terus menerus kerja dan tidak lakukan sesuatu, anda akan makin lama makin terjeremus ke dalam belenggu hutang yang akan naik setiap bulan.

Ini bukan salah anda. Ini adalah realiti kehidupan.

Jika anda terus hidup anda sama seperti yang anda lalui sekarang, saya nasihatkan anda ubah segera.

Gaji anda mungkin naik sedikit tetapi kos sara hidup semakin lama semakin naik. Jika anda tidak lakukan apa-apa, mungkin satu hari nanti anda mungkin terpaksa tidur di bawah jambatan. Ini adalah hakikat kehidupan kita hari ini.

Ini bukan untuk menakut-nakutkan anda. Ini adalah hakikat yang jelas!

TETAPI

Saya ada penyelesaian untuk anda dengan hanya satu APLIKASI AJAIB sahaja...

Sama seperti saya, anda juga boleh menyelesaikan masalah kewangan anda dengan menggunakan APLIKASI ajaib dengan handphone yang saya SENDIRI telah cipta ini.

Saya sendiri telah cipta APLIKASI ini. Ini bukan semata-mata e-book yang memberi apa-apa teknik. Ini adalah dengan menggunakan APLIKASI ajaib yang saya sendiri cipta.

Tetapi sebelum itu, baca seterusnya. Jangan terlepas satu perkataan pun dari apa yang saya cuba sampaikan di bawah.

Dari Meja:

Ameer Hisham
Kuala Lumpur
11hb Julai 2016


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Kepada Anda -

Hanya kurang dari beberapa bulan lepas sahaja, saya telah berjaya mencipta sebuah APLIKASI AJAIB RAHSIA yang canggih sekali.

Akibatnya, hanya dalam masa beberapa bulan sahaja selepas itu, saya telah berjaya mendapat banyak wang. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana saya boleh tiba-tiba berjaya begitu sahaja. Saya hanya dapat memberikan satu senyuman rahsia. Semua dengan aplikasi ajaib saya ini.

Saya hanya buka aplikasi ini dengan handphone saya setiap pagi dan hanya klik untuk ia berjalan sendiri sahaja. Kemudian, saya bawa handphone ini ke merata-rata sepanjang masa dan keluar jalan-jalan.

Kerja sepenuh masa saya hari ini adalah - keluar jalan-jalan, tengok wayang dan lepak sahaja tanpa lakukan apa-apa.

Anda mahu menjadi, seperti saya? Dapatkan aplikasi ajaib ini dan hidup anda akan berubah 360 peratus dari hari ini.

Saya juga sudah tidak perlu bekerja lagi hari ini kerana duit sentiasa masuk ke akaun Maybank saya dengan aplikasi dan handphone saya sahaja. Buat apa nak kerja lagi?

Handphone saya adalah kunci kepada segala-galanya.

Saya Dulu Balaci Orang

Tetapi sebelum itu, baik saya perkenalkan diri saya dan bercerita tentang kisah hidup saya ini.

Nama saya ialah Ameer Hisham. Saya sebelum ini telah melanjutkan pelajaran ke Amerika Syarikat dengan biasiswa Mara dan mengambil ijazah Computer Science and Programming.

Bagaimanapun, hanya indah khabar dari rupa. Ingatkan selepas keluar universiti dapat ijazah akan hidup senang lenang, kahwin anak beranak dan hanya tunggu duit pencen satu hari nanti.

Gaji saya sentiasa tidak cukup dari bulan ke bulan. Walaupun bekerja sebagai seorang programmer di sebuah syarikat programming aplikasi handphone, namun gaji saya sebanyak RM2,500 itu memang tidak mencukupi.

Setelah lama bekerja pun, gaji saya naik sekadar ke RM4,000 sebulan sahaja (gaji bersih masuk poket hanya RM3,000 setelah tolak cukai dan KWSP) walaupun bekerja sampai ke malam. Selalu kena marah bos dan diberitahu yang perniagaan tidak untung oleh itu tidak boleh naik gaji. Padahal bos saya duit semakin banyak, bini sentiasa tambah dan girlfriend sana sini. Bos saya semakin kaya kerana hasil usaha saya. Saya pula tak ke mana.

Hidup saya sengsara dan seolah-olah hidup tiada hujung pangkal, tiada penyelesaian sahaja.

Setiap bulan, duit tak cukup jadi terpaksa berhutang kad kredit lagi. Akhirnya saya berhutang sampai ke lima kad kredit. Ada setengah kad kredit saya ambil dan terus balance transfer hutang beribu.

Satu hari saya duduk dan campur-campur semua hutang kad kredit, sudah RM100,000 saya hutang dengan semua kad kredit ini.

Makin lama makin terjerumus dalam belenggu hutang yang naik dari hari ke hari.

Hutang Bertimbun, Hidup Sengsara

Akhirnya, bermula hujung tahun lepas, syarikat saya mula lah lambat atau tidak bayar gaji. Alasan bos kerana syarikat tidak untung. Apabila saya lihat buku kira-kira nampak macam untung. Bengang betul saya!

Saya cuba memohon kerja tempat lain tetapi masih tiada apa-apa jawapan dari sesiapa ketika itu.

Sungguh mengejutkan dan menyedihkan sekali. Dahlah gaji yang diberi pun tidak cukup mana pun selama ini sampai hutang kad kredit dan lain-lain saya sudah menjangkau RM100,000! Sekarang syarikat pula tak bayar gaji saya sampai dah nak masuk 3 bulan dah.

Cari kerja zaman sekarang bukannya senang. Anda pun tahu. Segala ekspo kerjaya saya dah pergi. Sudah banyak duit habis fotokopi Resume dan diberi kepada sesiapa sahaja. Jobstreet dan Monster tu dah pakai hentam klik submit dah!

Nasib baik bini kerja tetapi gaji dia memang tak cukup sebenarnya. Hampir beberapa bulan mencari kerja tetapi takde hasil apa-apa pun.

Jadi dalam keadaan begini, saya pun terpaksa lah mencuba bermacam-macam. Cuba berniaga internet pun saya buat. Dari program-program affiliate, ke bermacam-macam MLM, main FOREX pun pernah. Masuk bermacam-macam skim cepat kaya yang menjanjikan macam-macam tetapi semua tidak menjadi.

Tetapi ini semua mengeruhkan keadaan lagi sehingga hutang makin teruk. Pihak bank pun sudah call saya tak henti-henti meminta duit kembali.

Saya sudah putus-asa ketika itu. Biarlah saya muflis, tidak mengapa. Saya sudah tak kisah tetapi ini tetap tidak akan menyelesaikan masalah bagaimana untuk dapat duit walaupun dalam keadaan muflis.

Melihat air muka isteri dan anak-anak membuatkan saya sedih sekali dan rasa seolah-olah tiada maruah atau tiada tanggungjawab kerana gagal mencari pekerjaan dan juga gagal dalam membuat duit di Internet.

Sedih sekali tetapi tidak tahu apa lagi yang boleh dibuat. Hanya sejadah menjadi peneman setia, hanya pada Nya saya mampu mengadu.

Tuhan Mendengar Rintihan Saya

Satu hari semasa memasuki ke dalam komputer cloud syarikat saya, saya ternampak satu folder rahsia yang ditulis $$$. Saya tidak faham ketika itu.

Setelah dibuka alangkah terkejut saya sekali.

Rupa-rupanya, bos saya telah mengambil kod programming saya dan telah mencipta satu aplikasi yang cukup ajaib sekali.

Sekarang baru saya faham bagaimana bos saya sentiasa sahaja berduit dan boleh berfoya-foya siang dan malam.

Memandangkan saya yang menulis kod tersebut, saya tahu kod tersebut terdapat pelabagai kelemahan, jadi saya tweak kod tersebut dan lakukan pelbagai perubahan supaya aplikasi ini menjadi lebih mantap lagi.

Setelah seminggu membetulkan aplikasi ajaib pencipta duit RAHSIA ini, saya pun terus klik dan biarkan ia berjalan sendiri dalam handphone saya.

Percutian Hebat

percutian hebat ke venice hasil dari aplikasi duit

Hari tu saya baru saya naik Emirates dan duduk business class dengan keluarga untuk bercuti ke Venice dan duduk di JW Marriot Venice. Hebat bukan? Anda juga boleh merasa ini dengan aplikasi telefon bimbit ajaib saya.

Mengapa Saya Cerita Ini Kepada Anda Semua?

Sebenarnya, saya sudah banyak duit dan boleh duduk sahaja tidak buat apa-apa sepanjang hari dan mungkin duduk depan TV sepanjang hari atau jalan-jalan ke destinasi-destinasi hebat dunia sepanjang tahun. Tetapi saya tahu saya memang akan jemu dengan cepat nanti.

Saya adalah seorang yang suka melakukan sesuatu. Tidak mahu sekadar melepak sahaja sepanjang hari.

Berbanding dengan orang lain, saya tidak risau orang lain menggunakan aplikasi handphone ajaib saya ini untuk juga menyelamatkan diri dan menyelesaikan masalah kewangan masing-masing.

Kerana rezeki masing-masing. Aplikasi ini boleh berjalan selama-lamanya. Ia bukan lubang yang boleh digunakan hanya sementara, ia boleh digunakan oleh anda untuk selama-lamanya. Saya mahu kongsi rahsia dan aplikasi ini dengan semua orang kalau boleh.

Jika saya dapat membantu orang lain yang telah alami apa yang saya alami sebelum ini, maka alhamdulillah saya juga akan dapat pahala.

Jadi saya sekarang mahu berkongsi aplikasi telefon bimbit ajaib ini dengan sesiapa di luar sana yang benar-benar mahu mengubah kehidupannya dan keluarga masing-masing.

Saya mahu orang yang benar-benar ikhlas dan mahu berusaha ke arah kesejahteraan sahaja. Tidak mahu orang yang hanya mahu main-main sahaja.

Inilah matlamat hidup saya hari ini - mahu membantu anda di luar sana.


Memperkenalkan: APPS AJAIB SAYA

Tidak Perlu Sebarang Kemahiran Komputer.

Anda hanya perlu muat turun APLIKASI saya ke dalam handphone Android anda. Kemudian, hanya klik dan ia akan install ke dalam handphone anda.

Saya juga akan berikan sebuah buku panduan lengkap bagaimana untuk menggunakan aplikasi ini dengan lebih baik lagi. Tetapi e-book ini saya tulis sekadar untuk maklumat lanjut sahaja.



Berikut Adalah Ciri-Ciri Aplikasi Ini


Proses Adalah Mudah Sekali:

Anda Juga Boleh Ubah Hidup Anda Dalam Masa Beberapa Saat Sahaja Lagi...

Mahukah anda terus dengan kehidupan anda sekarang atau mengambil langkah positif untuk mengubah hidup anda dengan mendapatkan aplikasi ajaib saya ini.

Ya, anda juga boleh bebas kewangan dan berhenti kerja yang anda benci selama ini dan ucapkan selamat tinggal ke bos anda seawal esok selepas anda dapatkan aplikasi ini.

Bukan mustahil..

Aplikasi Ini Sesuai Untuk....

Jika anda salah seorang di bawah, bermakna anda perlu dapatkan aplikasi ini

ATAU Sesiapa Sahaja....

Aplikasi handphone ajaib ini akan membantu anda merealisasikan impian dan mimpi-mimpi anda selama ini.

Dengar Dari Mereka Yang Telah Mencuba

Jangan sekadar dengar dari saya sahaja. Dengar sendiri bukti-bukti kukuh dari pelanggan-pelanggan yang telah memasang aplikasi ajaib ini ke dalam handphone mereka.

Razman Abdullah

Saya hanya ingin memberikan satu atau dua komen mengenai produk Aplikasi Duit ini.

Ia memang berkesan sekali dan mudah dengan hanya satu tap dan klik di handphone saya sahaja.

Memang mengejutkan dan 100% betul seperti yang diceritakan. Jika anda ingin mengubah hidup anda, saya cadangkan supaya anda dapatkan aplikasi hebat ini.

Nizar Mohamad

Anda dalam keadaan terdesak? Nasihat saya dapatkan Aplikasi Duit ini.

Memang pada mula macam tidak percaya tetapi sebaik saya pasang aplikasi ini di handphone saya baru nampak keajaiban duit yang masuk tak henti-henti.

Bulan ini saya dah buat RM20 ribu dan masih lagi duit dok masuk tak henti-henti.

Memang power dan berbaloi sekali.

Maizatul Akma

Assalamualaikum, ini review saya.

Saya dulu pun mengalami masalah kewangan yang terlalu teruk. Tetapi satu hari terjumpa laman web ini dan hari ini hidup saya sudah berbeza sekali.

Begitu mudah sekali buat duit rupanya. Hanya dari handphone sahaja.

Aplikasi ini best dan canggih sekali. Saya memang recommend anda muat turun aplikasi dan pasang di handphone anda sekarang juga!

Syed Ikhwan

Saya sebelum ini telah berbelanja ribuan ringgit membeli ebook, hadiri seminar dan join macam-macam program MLM dan pelaburan.

Tak sangka saya hanya dengan bayar RM290 untuk aplikasi ini, pulangan saya melebihi 10 kali ganda. Aplikasi ini memang hebat, bagus dan amat mudah digunakan. Saya rasa sesiapa saja pun boleh buat duit dengan aplikasi ini, baik pelajar sekolah mahupun warga emas.

Cassie Ng

I downloaded the AD app last week. I was skeptical at first whether this app can make money, but after 2 days, money started flowing into my bank account.

This app is the real deal! Amazing app that can really make money for you non-stop!

Very happy customer.

Anda ada kuasa untuk lakukan sama seperti yang anda lihat di halaman ini.. Dan akhirnya... AKHIRNYA... mimpi-mimpi untuk mengecapi kebebasan kewangan yang anda idamkan selama ini akan tercapai!

kereta mewah, rumah besar, percutian hebat dengan aplikasi duit

Nikmati kehidupan mewah dengan penuh nikmat.

Kenapa Saya Bocorkan Rahsia Ini?

Pada mulanya saya memang tidak berhajat untuk memberitahu sesiapa. Dari langsung tidak ada wang di dalam poket saya setiap hari, terus boleh membeli sebuah rumah besar dan sebuah kereta mewah di depan rumah saya, sudah semestinya kaum keluarga dan kawan-kawan saya akan bertanya. Saya hanya dapat tersenyum melihat segala pertanyaan kaum kerabat cuba mendapatkan RAHSIA saya ini.

Kemudian pada satu hari, adik ipar saya datang melawat dan memberitahu yang dia dah teruk sangat dan perlukan duit. Terus, saya terfikir, saya ada dua pilihan, satu adalah dengan memberi dia sahaja wang untuk menyelesaikan segala hutangnya. Atau dua, saya boleh berikan aplikasi ajaib rahsia yang saya telah cipta ini.

Memang betul, beberapa minggu selepas itu, dia sudah dapat melangsaikan semua hutang dia.

Saya seolah-olah mendapat kepuasan yang hebat kerana berjaya membantu adik ipar saya ini. Dari situ, saya pun terfikirlah juga untuk membantu ramai lagi sebagaimana saya membantu rakan saya tadi.

Tetapi untuk berjumpa ramai orang dan menceritakan dan memberikan aplikasi ajaib ini agak melecehkan bagi diri saya. Saya nak rehat dan relax sahaja setiap hari.

Dari situ, saya mendapat idea untuk memberi peluang kepada orang lain untuk muat turun aplikasi yang saya cipta ini ke dalam handphone mereka supaya sesiapa sahaja dapat melakukannya dan insya-Allah dapat menjadi kaya seperti saya.

Lesen Aplikasi Terhad

Penjualan aplikasi saya ini memang sangat laris sekarang ini macam goreng pisang panas. Oleh kerana itu, saya terpaksa hadkan penjualan lesen aplikasi saya kepada hanya 200 orang sahaja. Mengapa saya lakukan ini?

Kerana saya mahu pastikan setiap orang yang membeli aplikasi handphone saya ini menerima bantuan terbaik dari saya. Saya mahu menumpukan sepenuhnya kepada beberapa orang pelanggan saya sahaja.

Saya juga perlu lakukan kemaskini sentiasa supaya aplikasi ini berjalan sampai bila-bila.

Tidak mahu satu dunia pula membeli aplikasi ini sampai saya tak terlayan gamaknya.

Jadi setakat ini, sudah 140 190 lesen aplikasi sudah terjual. Tinggal hanya 60 10 keping lesen aplikasi sahaja yang masih lagi boleh dibeli. Jika anda mahu, anda perlu cepat sekarang tanpa berfikir panjang lagi dan melakukan tempahan di bawah. CEPAT! Nanti menyesal tak sudah nanti.

Sebaik kuota jualan saya tercapai, saya akan menutup terus halaman web ini dan peluang untuk memilikinya sudah tiada lagi. Ini rancangan saya! Saya akan laksanakannya... PERCAYALAH!

Harga Aplikasi Saya Tak Ternilai...

Agak sukar sekali untuk meletakkan harga untuk aplikasi ajaib sebegini.

Mula-mula secara logik saya ada terfikir untuk mengenakan caj yang sama seperti sebuah aplikasi yang syarikat saya jual di pasaran antarabangsa iaitu dalam USD1,000 atau dalam RM4,500.

Tetapi jika saya letak harga sebegitu, mungkin ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya.

Jadi, saya terfikir untuk meletakkan pada harga USD200 iaitu dalam RM850 untuk memberi peluang kepada ramai mengubah kehidupan masing-masing

Tetapi harga USD200 cukup tidak sesuai untuk rakyat Malaysia dan kemungkinan nanti ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya.

Juga setelah menerima banyak teriakan dari orang ramai yang tidak mampu untuk membayar pada kadar tersebut dan untuk membolehkan lebih ramai mampu memiliki rahsia ini...

Bersiap sedia untuk terbeliak mata...

Memikirkan ini, saya kurangkan dari USD200 (RM850) ke RM390 RM290 sahaja. Harga RM390 RM290 ini saya rasa cukup menguntungkan.


Jangan Ambil Risiko Dan Lepaskan Peluang Ini Begitu Saja...

Jangan lepaskan peluang ini begitu sahaja kerana risau anda kehabisan beberapa ringgit sahaja yang mungkin anda akan habiskan pun untuk benda-benda lain yang tidak bermanfaat seperti jalan-jalan, hisap rokok ataupun tengok wayang. Sanggupkah anda menggadaikan kemungkinan untuk menyelamatkan masalah kewangan anda sekarang hanya kerana anda kurang pasti sedikit dan hanya kerana takut hilang duit sikit sahaja.

Usah fikir panjang, terjun sekarang dan ubah hidup anda. Jangan takut, jangan gentar... ambil peluang ini sekarang.

Saya lakukan ini semata-mata untuk bantu anda sahaja. Jadi... apa lagi?

Order sekarang!

Jika anda masih lagi 50/50 atau kurang pasti lagi, saya akan terus menjadikan ia sebuah tawaran yang boleh bagi anda pengsan sekarang! Saya akan masukkan sekali bermacam-macam bonus yang tidak ternilai harganya. Tawaran-tawaran bonus saya ini bernilai lebih dari RM50,800 untuk diakses. Tawaran bonus ini diberikan buat sementara ini sahaja. Saya berhak untuk menarik tawaran ini bila-bila masa sahaja.

Bonus Esklusif Satu-Satunya Di Malaysia Sahaja

Bonus No. 1

Tawaran koleksi audio video yang saya cipta sendiri untuk membantu anda menggunakan aplikasi saya ini. Berlainan sekali dengan produk-produk yang anda pernah beli sebelum ini! Anda akan dapat lihat sendiri bagaimana saya lakukannya. Saya telah mencipta panduan audio video yang lengkap sekali supaya anda boleh lihat dengan biji mata anda sendiri bagaimana mudahnya menggunakan aplikasi ajaib saya ini.

Bonus No. 2

Saya ada koleksi besar (dalam ratusan) himpunan E-Book yang telah saya kumpulkan selama ini. Saya telah membelanjakan wang yang cukup besar untuk mendapatkan koleksi ebook ini. Ia menghidangkan pelbagai cara untuk menjana wang. Koleksi yang berharga untuk saya dan bernilai lebih RM 15,000. Ebook ini adalah sebagai tambahan. Banyak E-Book anda boleh jual, simpan dan lakukan apa-apa dengannya.

Lagi sekali saya ingin ulangi...

Sepatutnya harga saya 390.00
Memperkenalkan Harga Istimewa hanya RM290,
(tawaran ini berakhir pada 21 Oktober 2017)




Tunggu Apa Lagi? Pesan Untuk Akses Serta-Merta

Ya Encik Ameer Hisham! - Saya Mahu Dapatkan Aplikasi Ajaib Anda!

  • Saya faham yang harga ini akan kembali semula ke harga asal selepas tawaran istimewa ini berakhir
  • Saya 100% faham, maklumat ini pertama kali di lihat di Malaysia dan saya tidak perlu berfikir panjang lagi...
  • Sila Beri Akses Serta-Merta Kepada Saya Dengan Harga Istimewa Gila Anda Sebanyak RM 390.00 RM 290. Saya hendak dapatkannya sebelum harganya naik semula!

Hanya RM 390
RM 290.00
(Terhad Ke Tarikh Yang Dinyatakan Di Atas)

Mula Perjalanan Anda Sekarang...

"Sudah Terasa Bahangnya?"

Dalam masa 30 saat lagi, anda akan melakukan pembelian on-line yang terbaik pernah anda lakukan.

Jangan berfikir panjang, ubah hidup anda sekarang. Aplikasi ini bakal mengubah hidup anda selepas ini.

Mendoakan Kejayaan Anda Selepas Ini,
Ameer Hisham

P.S. - Tidak lama lagi, saya akan menutup halaman web saya ini secara tiba-tiba sahaja dan tidak lagi menerima sebarang pesanan kerana telah pergi melancong ke luar negara dan mungkin akan menaikkan ke harga asal semula sekembali saya ke tanah air. Untuk menjamin anda dapat membeli aplikasi saya pada harga tawaran RM290, anda perlu membelinya HARI INI juga!